Onderhoud website op zaterdag 16 december

Op zaterdag 16 december van 08.00 tot 12.00 uur voeren wij onderhoud uit aan onze website om onze inwoners ook in de toekomst goed van dienst te zijn.  

Vanwege het onderhoud zijn niet alle producten en diensten beschikbaar. Zo kunnen inwoners geen gebruik maken van onze online formulieren. Tijdens onze werkzaamheden tonen wij een onderhoudspagina op onze website. 

Zaken regelen met DigiD inloggegevens 

Bezoekers kunnen niet inloggen met DigiD. Dit betekent dat zij geen verhuizing kunnen doorgeven of een uittreksel aan kunnen vragen. Bezoekers kunnen wel hun verhuizing via het pdf-bestand aan ons doorgeven. Meer informatie vinden zij in ons Digitaal Loket. 

Online meldingen doorgeven 

Wil je iets melden over jouw leefomgeving of openbare ruimte, bijvoorbeeld een losse stoeptegel? Dan kun je dit per e-mail aan ons doorgeven via gemeente@olst-wijhe.nl. Excuses voor het ongemak. 

 

 

 

 

 

Deel dit
Mail
Bellen